top of page

Dubbele bruiloft

Vandaag tien jaar geleden wat had ik een stress!

Mijn zus ging trouwen maar op de zelfde dag ook vrienden.

In mijn mooie jurk race de ik s’ochtends eerst naar de ceremonie bij het gemeente huis van Arnhem om bij de bruiloft van mijn Peter en Encratie aanwezig te zijn.

Het mooiste moment vond ik dat ze uitspraken waarom ze voor elkaar kozen. Prachtig verwoord! ( En ik vertel er niet bij dat mijn make-up er van uitliep) Van de ambtenaar van de burgerlijke stand kregen ze een peper voor een pittig huwelijk en na de ceremonie vertrokken we samen in een prachtige koets.

Helaas heb ik de rest van de dag niet live mee kunnen maken omdat ik na de felicitatie hup snel, snel richting het huis van mijn zus ging.

Mijn zus en zwanger werden opgehaald door een prachtige witte ( volgens mij ) rolls royce. Die hen bracht naar de kerk van Doesbug.

Tijdens de ceremonie werd er symbolisch een kaars aan gestoken voor de dierbare die ze verloren waren en licht voor de gene die aan het strijden waren tegen een ziekte ondanks een rauw randje een prachtige ceremonie met schattige bruidsmeisjes, live muziek en in plaats van trouwringen de door Maarten zelf ontworpen trouw armbanden. Bij het uitgaan van de kerk was er een zee van zeepbellen.

Het feest vond plaats bij kasteel de kelder waar een hele ontspannen sfeer hing, een heerlijk buffet , grote lounge kussens in het warme gras( 32 graden) en s avonds rondom fakkels.

Aan het einde van de avond een speciaal cadeau voor mijn zus ,een lied door Maarten gezongen.

Je zou denken dat ik tien jaar geleden de bruidsreportage gemaakt zou hebben, Helaas niet. Ik dacht ik ben zus van de bruid en daar hoort geen camera bij. Altijd spijt gehad van die beslissing. Maar des ondanks was het een geweldige dag en een mooie herrinering!

Nu tien jaar later ben ik tante van drie geweldige kindertjes!!

Wat betreft de bruiloft van Peter en Encratia hier heb ik op een later moment nog kunnen genieten omdat hun bruiloft mede was georganiseerd via tv programma ‘’De Weddingplanner’’.

Allebei de stellen gefeliciteerd met jullie Tinnen huwelijk!

Excuus, Helaas zet de site de tekst om naar half nederlands / half engels, hier wordt aan gewerkt.

coll.jpg

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page